Regulamin

REGULAMIN REZERWACJI ON-LINE I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Rezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób: 
1. Klient otrzymuje możliwość wyboru pobytu i oferty, które są dostępne na stronie www.bibiannasercelasu.pl

2. Po zaznaczeniu terminu w kalendarzu rezerwacji i zapoznaniu się z daną ofertą cenową przyszłego pobytu, Klient może dokonać rezerwacji przechodząc dalej do formularza w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi dotyczące rezerwacji.

3. Po zatwierdzeniu niniejszego regulaminu Klient dokonuje rezerwacji z obowiązkiem zapłaty zaliczki. Wpłaty może dokonać na dwa sposoby:

- płatność Blikiem na telefon +48 606 220 570

- tradycyjnym lub ekspresowym przelewem bankowym na rachunek:
   74 1020 5558 0000 8602 3102 8237

   Ewa Kryszkiewicz ul. Kasztanowa 67, Przygodzice 63-421

4. Aby rezerwacja została potwierdzona, oczekujemy na płatność Klienta do 72 godzin, po tym czasie w przypadku braku zaksięgowanej wpłaty, rezerwacja zostanie anulowana i usunięta z systemu.

5. Gdy rezerwacja zostanie potwierdzona Klient otrzyma potwierdzenie na adres e-mail. Pozostałą część Klient dopłaca najpóźniej do dnia przyjazdu lub w dniu przyjazdu, wyżej wymienionymi sposobami płatności lub przekazuje gotówkę obsłudze obiektu.

 

Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji
1. Zaliczka którą pobieramy od Państwa przy dokonywaniu rezerwacji będzie pokrywać i zabezpieczać koszty odwołania rezerwacji.

2. W przypadku anulacji rezerwacji w terminie uprawniającym do zwrotu bez kosztowym (termin i wartość kosztu anulacji podany jest w poszczególnej ofercie) zaliczka zwracana jest na konto Gościa z którego wpłynęła zapłata.

3. Bezpłatne odwołanie rezerwacji nie będzie możliwe jeśli Klient skorzysta z "Oferty FIRST MINUTE" w której zostały udzielone rabaty za rezerwacje z dużym wyprzedzeniem (szczegóły w ofertach).

4. W innych przypadkach zwracana będzie część zaliczki zależna od czasu anulowania przed przyjazdem (termin i wartość kosztu anulacji podany jest w poszczególnej ofercie).

5. W przypadku gdy rezerwacja zostanie odwołana "do 1 dnia przed przyjazdem", zaliczka w całości pokryje koszty odwołania rezerwacji i Klient nie otrzyma jej zwrotu.

 

Ustalenia Końcowe
1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.

2. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych podczas dokonywania płatności przelewem na konto, takich jak poprawny numer konta, dane odbiorcy a w przypadku przelewu "Blik na telefon" podanie poprawnego numer telefonu odbiorcy płatności.

3. Za prawidłowe wyliczenie kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system rezerwacji Hotres.pl

4. Obiekt oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.

5. Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania Usługi, jak i innych kwestii związanych z Usługą można zgłaszać telefonicznie pod numerem: +48 602 640 860 lub przesyłać pocztą elektroniczną na adres email: bibiannasercelasu@gmail.com
Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 3 (trzech) dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji wraz z krótkim opisem sytuacji będącej podstawą reklamacji. Obiekt podejmie wszelkie niezbędne działania i dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 (czternaście) dni od ich otrzymania.

 


REGULAMIN OBIEKTU

Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie wynajmowanego obiektu.

Naruszenie Regulaminu - W przypadku rażącego naruszenia Regulaminu, gospodarz ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do zastosowania się do żądań gospodarza, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia wynajmowanego obiektu.

Doba "Hotelowa" - obiekt wynajmowany jest na doby "hotelowe". Doba w obiekcie trwa od godz. 16:00 do godziny 12:00 dnia następnego.

Cisza Nocna - na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna w godz. 23:00 – 6:00 dnia następnego.

Liczba osób - liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej podczas składania rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z możliwością nałożenia opłaty dodatkowej w wysokości 100 PLN na dobę za każdą dodatkową osobę. Wyjątek stanowią dzieci do 4 roku życia których pobyt jest bezpłatny gdyż mogą zajmować łóżka wraz z rodzicami. Dzieci w wieku od 4 do 17 lat zajmują łóżko i są traktowane jak osoba.

Zakaz palenia papierosów - w środku w całym domku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz elektronicznych papierosów. Palenie jest dozwolone wyłącznie na zewnątrz budynku.

Przedmioty łatwopalne i wybuchowe - zabrania się wnoszenia i posiadania na terenie wynajmowanego obiektu, przedmiotów, materiałów łatwopalnych i wybuchowych oraz materiałów pirotechnicznych, w tym; fajerwerków, petard, kul świecących i rac jak i wszelkich innych materiałów potencjalnie pożarowo niebezpiecznych.

Kominek i kuchnia angielka na drewno - ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabrania się palenia szyszkami, igłami sosnowymi, liśćmi i innymi materiałami które wywołują powstawanie iskier. Zabronione jest palenie śmieci i tworzyw sztucznych. W kominku i piecu kuchennym należy palić wyłącznie suchym, składowanym we wskazanym miejscu drewnem które jest do tego przeznaczone.

Inne źródła ciepła - bezwzględnie zabrania się używania w domku grzałek, żelazek i innych urządzeń grzewczych niestanowiących wyposażenia domku.

Ognisko - rozpalanie ogniska jest możliwe wyłącznie w wyznaczonym do tego miejscu. Bezwzględnie zabrania się rozpalania ogniska w przypadku występowania wysokiego stanu zagrożenia pożarowego w lesie takiego jak susza i silny wiatr. Zabrania się palenia szyszkami, igłami sosnowymi, liśćmi i innymi materiałami które wywołują powstawanie iskier. Należy palić wyłącznie drewnem które jest do tego przeznaczone. Nie wolno pozostawiać rozpalonego ogniska bez nadzoru. Dla bezpieczeństwa najlepiej wcześniej przygotować wiadro z wodą lub rozwinąć wąż podłączony do kranu. 

Użytkowanie Grilla - używanie grilla powinno być zgodne z jego przeznaczeniem, ustawienie grilla wyłącznie w bezpiecznymi i niestwarzającym ryzyka pożarowego miejscu. Przed zakończeniem pobytu, Gość zobowiązany jest wyczyścić ruszt i opróżnić grill z popiołu.

Zwierzęta - obiekt dopuszcza pobyt zwierząt domowych. Właściciel zwierzęcia ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie obiektu. Za rażące zniszczenia i zabrudzenia spowodowane przez czworonożnego przyjaciela odpowiedzialność ponosi właściciel.

Parking - obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na terenie obiektu oraz znajdujących się w nim rzeczy, bez względu na to gdzie został pozostawiony na parkingu przed budynkiem lub na jego terenie. Teren obiektu nie jest strzeżony i nie jest nadzorowany.

Korzystanie z sieci Wi-Fi - Gość zobowiązuje się, że w ramach korzystania z sieci Wi-Fi dostępnej na terenie obiektu nie będzie naruszał obowiązujących przepisów prawa, w szczególności naruszał cudzych dóbr osobistych, praw autorskich i propagował treści niedozwolonych prawem.

Toaleta i jej użytkowanie Gość powinien korzystać z toalety wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem. Zabronione jest spłukiwanie wszelkiego rodzaju produktów wykonanych z tworzyw sztucznych, np: pieluchy, waciki kosmetyczne, patyczki higieniczne oraz inne artykuły higieny osobistej zawierające materiał syntetyczny.

Odpowiedzialność materialna - Gość wynajmowanego obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub winy osób go odwiedzających. Gospodarz zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Gospodarz zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.

Odpowiedzialność Opiekunów Dzieci - Dzieci do lat 12 powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie będą ponosić odpowiedzialność materialną za szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.

Zgłaszanie zastrzeżeń lub awarii - Jakiekolwiek zastrzeżenia i awarie związane z domkiem, jego stanem technicznym i ewentualnymi zauważalnymi brakami w wyposażeniu powinny zostać zgłoszone telefonicznie na numer: +48 606 220 570, co umożliwi natychmiastową reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

Reklamacje - Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub wystąpienia awarii na terenie obiektu. Wszelkie zgłaszane reklamacje przyjmowane są telefonicznie na numer: +48 606 220 570, lub na adres email: bibiannasercelasu@gmail.com

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Ewa Kryszkiewicz ul. Kasztanowa 67, Przygodzice 63-421


Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl


Dane osobowe

Na potrzeby procesu rezerwacji, pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.

Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : bibiannasercelasu@gmail.com

Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w ZAŁĄCZNIKU

https://www.panel.hotres.pl/public/pdf/rodo_attach1-pl.pdf
 

Zobowiązania Administratora

Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów takich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.


Zobowiązania Hotres.pl

Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.

Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.

Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.

W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych, ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania i zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego, regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
 

Postanowienia końcowe

Warunkiem realizacji Usługi wynajmu obiektu jest zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem i akceptacja jego postanowień.

Regulamin dostępny jest w na stronie www.bibiannasercelasu.pl

Klient zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;

konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;

rozbudowy lub zmiany funkcjonalności systemu Hotres.pl

 

ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO POBYTU 
Kierownictwo i Personel obiektu BIBIANNA SERCE LASU
 

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja